niedziela, 9 listopada 2014

Współautorka.

Hej, jak już pisała Wam Larry (kochana i najlepsza!) zostałam współautorką. Mam nadzieję, że jakoś się dogadamy i nie zlinczujecie mnie za jej nieobecność. Będziemy w stałym kontakcie, bo, nie wiem czy wiecie, ale mieszkamy razem ;)
Mam na imię Karolina. Mój podpis to Caroline lub Carmen.
Nie bójcie się pytać! Wyjaśnię wszystkie dręczące Was wątpliwości. Od mojego ulubionego pisarza do koloru włosów Louisa w roku 2011 C:
Pozdrawiam (i czekam na jakąkolwiek reakcję, bo w sumie trochę się stresuję)
Carmen.
Ps. Piszcie do mnie na
Twitterze: @smallerthandot
Gadu gadu: 49330894
Moim blogu: http://keep-holding-on-and-stay-strong.blogspot.com/
Lub w komentarzach!
Buziaki
Caroline

3 komentarze:

  1. Przepraszam za nie zostawienie koma wcześniej, ale zwykle mi się nie chce xD
    Mam nadzieję, że wreszcie pojawi się rozdział, bo ja to kocham! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na następny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukasz spisu?
    chcesz się wybić?
    może poczytać inne blogi?
    Zapraszam do Spis opowiadań o 1D

    OdpowiedzUsuń